ZADZWOŃ
+48 22 511 53 30
0Item(s)
0 Produkt(ów) Zobacz koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Koszty i czas dostawy

Czas realizacji zamówienia

Naszym priorytetem jest aby czas od złożenia przez Ciebie zamówienia do wysłania przesyłki był jak najkrótszy. Dlatego deklarujemy, że przygotujemy i wyślemy Twoją przesyłkę najpóźniej drugiego dnia po tym jak:

  • w przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - na nasz rachunek bankowy lub konto rozliczeniowe dotrze Twoja wpłata,
  • w przypadku płatności za pobraniem - po prostu złożysz zamówienie.

Oczywiście znakomitą część przesyłek nadajemy nawet tego samego dnia! W przypadku skomplikowanych zamówień może się zdarzyć, że czas przygotowania Twojego zamówienia nieco się wydłuży - w każdym taki przypadku poinformujemy Cię o tym za telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

W zależności od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy do czasu przygotowania przez nas zamówienia należy dodać odpowiedni, przewidywany czas dostawy.

Koszty i przewidywane czasy dostawy

Sposób dostawy Przewidywany czas dostawy Koszt dostawy
Kurier InPost
2 dni robocze 15,99zł (płatność z góry), 18,99zł (pobranie)
Kurier DPD
1 dzień roboczy 16,99zł (płatność z góry), 19,99zł (pobranie)
InPost Paczkomaty
2 dni robocze 12,99zł (płatność z góry), 16,99zł (pobranie)

Kurier InPost

Kurier InPost to ekonomiczne rozwiązanie kurierskie InPost pozwalające dostarczyć Twoją przesyłkę "na pojutrze". InPost deklaruje, że 98% przesyłek trafia do odbiorców już następnego dnia. InPost gwarantuje, że doręczy przesyłkę nie poźniej niż trzeciego dnia roboczego po dniu nadania (D+3). Dla przesyłek kurierskich InPost doręczyciel podejmie dwie próby doręczenia - wyjątkiem jest okres przedświąteczny (listopad-grudzień), kiedy to doręczyciel podejmie tylko jedną próbę doręczenia. W przypadku Twojej nieobecności, tj. po nieskutecznej próbie doręczenia, przesyłka trafi do oddziału InPost, a w Twojej skrzynce pocztowej doręczyciel zostawi powiadomienie wraz z informacją gdzie możesz odebrać przesyłkę bądź też powiadomi Ciebie o tym fakcie za pomocą wiadomości SMS lub e-mail. Masz 3 dni na odbiór awizowanej przesyłki, po czym wróci ona do naszego magazynu.

W przypadku tej metody wysyłki zamówienia masz możliwość wyboru płatności z góry lub za pobraniem. InPost powinien Cię również poinformować w formie elektronicznej (e-mail lub SMS) o podjętej próbie doręczenia przesyłki oraz o możliwości odbioru nieskutecznie doręczonej przesyłki w oddziale InPost.

Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek posługując się otrzymanym od nas numerem listu przewozowego. Pamiętaj, że nie możemy zagwarantować, że doręczyciel będzie próbował skontaktować się z Tobą telefoniczne. MMożesz oczywiście zadzwonić na Infolinię InPost 722 444 000 lub 746 600 000 i posługując się numerem listu przewozowego uzyskać informacje o statusie doręczenia.

Kurier DPD

Kurier DPD to najszybsze rozwiązanie kurierskie pozwalające dostarczyć Twoją przesyłkę "na jutro". DPD deklaruje, że pierwsza próba doręczenia przesyłki podjęta zostanie pierwszego dnia roboczego po dniu nadania przesyłki. DPD gwarantuje, że podejmie pierwszą próbę doręczenia przesyłki nie później niż w drugim dniu roboczym po dniu nadania (D+2). Dla przesyłek DPD doręczyciel podejmie dwie próby doręczenia. W przypadku Twojej dwukrotnej nieobecności, tj. po drugiej nieskutecznej próbie doręczenia, przesyłka wróci do naszego magazynu.

W przypadku tej metody wysyłki zamówienia masz możliwość wyboru płatności z góry lub za pobraniem. Wszystkie przesyłki DPD są ubezpieczone na kwotę 1000zł. Firma DPD (bądź pośrednik, z którego usług korzystamy) powinna Cię również poinformować w formie elektronicznej (SMS albo e-mail) o podjętej próbie doręczenia przesyłki oraz o możliwości zmiany daty doręczenia.

Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie https://www.dpd.com.pl/ posługując się otrzymanym od nas numerem listu przewozowego. Pamiętaj, że nie możemy zagwarantować, że doręczyciel będzie próbował skontaktować się z Tobą telefoniczne. Możesz natomiast zadzwonić na Infolinię DPD 801 400 373 lub 22 577 55 55 i posługując się numerem listu przewozowego uzyskać informacje o statusie doręczenia.

InPost Paczkomaty

Inpost Paczkomaty to nowoczesny system skrytek pocztowych firmy Inpost pozwalający samodzielnie odbierać przesyłki 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu . Paczkomaty pozwalają dostarczyć Twoją przesyłkę "na pojutrze". Firma Inspost deklaruje, że dostarczy Twoją przesyłkę do paczkomatu do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. Od momentu umieszczenia przez pracpwnika Inpost przesyłki w paczkomacie masz 48h aby ją (o dowolnej porze dnia i nocy). W przypadku niepodjęcia przez Ciebie przesyłki, trafi ona do najbliższego Oddziału Inpost gdzie możesz odebrać przesyłkę. Masz 14 dni na odbiór takiej przesyłki, po czym wróci ona do naszego magazynu.

W przypadku tej metody wysyłki zamówienia masz możliwość wyboru płatności z góry lub za pobraniem. Firma Inpost powinna Cię również poinformować w formie elektronicznej (SMS albo e-mail) o facie umieszczenia przesyłki w paczkomacie, o niezbędnym kodzie odbioru, a ewentualnie także o adresie Oddziału Inpost, do którego tragiła niepodjęta przez Ciebie przesyłka.

Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie http://www.paczkomaty.pl/ posługując się otrzymanym od nas numerem listu przewozowego. Możesz oczywiście zadzwonić na Infolinię Inpost 801 400 100 lub 722 444 000 i posługując się numerem listu przewozowego uzyskać informacje o statusie doręczenia.

Pamiętaj, że deklarowane czasy nie uwzględniają sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych do pracy.