Kurier InPost to ekonomiczne rozwiązanie kurierskie InPost pozwalające dostarczyć Twoją przesyłkę "na pojutrze". InPost deklaruje, że 98% przesyłek trafia do odbiorców już następnego dnia. InPost gwarantuje, że doręczy przesyłkę nie poźniej niż trzeciego dnia roboczego po dniu nadania (D+3). Dla przesyłek kurierskich InPost doręczyciel podejmie dwie próby doręczenia - wyjątkiem jest okres przedświąteczny (listopad-grudzień), kiedy to doręczyciel podejmie tylko jedną próbę doręczenia. W przypadku Twojej nieobecności, tj. po nieskutecznej próbie doręczenia, przesyłka trafi do oddziału InPost, a w Twojej skrzynce pocztowej doręczyciel zostawi powiadomienie wraz z informacją gdzie możesz odebrać przesyłkę bądź też powiadomi Ciebie o tym fakcie za pomocą wiadomości SMS lub e-mail. Masz 3 dni na odbiór awizowanej przesyłki, po czym wróci ona do naszego magazynu.
W przypadku tej metody wysyłki zamówienia masz możliwość wyboru płatności z góry lub za pobraniem. InPost powinien Cię również poinformować w formie elektronicznej (e-mail lub SMS) o podjętej próbie doręczenia przesyłki oraz o możliwości odbioru nieskutecznie doręczonej przesyłki w oddziale InPost.
Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek posługując się otrzymanym od nas numerem listu przewozowego. Pamiętaj, że nie możemy zagwarantować, że doręczyciel będzie próbował skontaktować się z Tobą telefoniczne. MMożesz oczywiście zadzwonić na Infolinię InPost 722 444 000 lub 746 600 000 i posługując się numerem listu przewozowego uzyskać informacje o statusie doręczenia.